Winkelwagen:

0 artikel(en) - € 0,00
Er zijn geen producten in uw winkelwagen.
Bekijk reviews

FAQ

1 - Wat betekend FAQ?

FAQ staat voor het Engelse "Frequently Asked Questions" en door deze te raadplegen vind u de meeste vragen die aan ons gesteld zijn gemakkelijk terug.

Lees ze daarom eerst goed door.
Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan alstublieft contact met ons op.

Wij zijn op werkdagen telefonisch te bereiken van 10:00 uur tot 17:00 uur via +31(0)174 - 71 26 15.

2 - Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wanneer u uw bestelling op werkdagen voor 17:00 uur heeft geplaatst en betaald* dan wordt deze dezelfde werkdag nog voor u verzonden. 

*) Uw betaling dient op onze bankrekening bijgeschreven te zijn en de ontvangst van uw betaling dient door ons bevestigd te zijn.
(Houdt u rekening met het feit dat het meestal 1 werkdag duurt voordat uw betaling via de bank is bijgeschreven!)
Wanneer u via Paypal  of iDeal (+ € 0,49 toeslag) betaald dan bent u verzekerd van het feit dat uw bestelling nog dezelfde werkdag verzonden wordt.

3 - Hoe weet ik dat mijn bestelling is verzonden?

Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met de bevestiging van verzending.

4 - Hoelang duurt het eer mijn bestelling binnen is?

Wanneer uw bestelling verzonden is duurt het in de regel 1 werkdag voordat deze bij u aangeboden wordt.
Houd er rekening mee dat PostNL het rond de feestdagen extra druk heeft en dat uw bestelling hierdoor vertraagd kan raken.

5 - Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Zodra uw bestelling door ons is verzonden verzend ons systeem automatisch een verzendbevestiging per e-mail.
Controleer a.u.b. eerst uw e-mail en controleer of u eventueel een trackingnummer van de zending heeft ontvangen waarmee u zelf de zending kunt volgen.

Komt u er niet zelf uit? Neem dan telefonisch contact met ons op.
Dit kan gedurende werkdagen van 10:00 tot 17:00 uur via +31(0)174 - 71 26 15.
Houd uw ordernummer bij de hand. Het ordernummer vind u in uw betalingsbevestiging die u in een eerder stadium per e-mail van ons heeft ontvangen.

6 - Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen.

Sommige providers hebben een hoog ingesteld SPAM filter.
Doordat wij een o.a. een .com domein gebruiken kan het zijn dat sommige providers onze e-mail als SPAM markeren, waardoor uw verzendbevestiging niet aankomt.

Log in dat geval in op onze website met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Ga vervolgens naar "Accountbeheer" en kijkt u daar de status van uw bestelling na.

7 - Ik heb per ongeluk de verkeerde betaalmethode aangeklikt.

Wanneer u tijdens het bestelproces per ongeluk de verkeerde betaalmethode hebt geselecteerd, dan valt dit niet meer te wijzigen.
Plaats in dat geval uw bestelling gewoon opnieuw. (Wij verzenden geen bestellingen waarop geen betaling is ontvangen.)
Denkt u er wel aan dat -afhankelijk van de gekozen betaalmethode- u per e-mail automatische herinneringen ontvangt met daarin de melding dat wij uw betaling niet hebben ontvangen.
Deze e-mails kunt u gewoon negeren indien u een nieuwe bestelling heeft geplaatst.