Winkelwagen:

0 artikel(en) - € 0,00
Er zijn geen producten in uw winkelwagen.

Je elektronische sigaret koop je bij The Vape Store in Wateringen!

Verzenden & bezorgen


Voor 12:00 uur besteld, de volgende dag in huis*!

  • Wij verzenden uw bestelling nog dezelfde werkdag wanneer u op werkdagen voor 12:00 uur heeft bestelt en uw betaling via iDeal (Multisafepay) of Paypal gedaan is.
    *We zijn afhankelijk van de verwerking bij PostNL of GLS. In december en januari dient u rekening te houden met vertraging vanwege de extra kerstpost die PostNL moet verwerken!


Wat als een door mij besteld product niet voorradig blijkt te zijn?

  • Wanneer er een product uit uw bestelling onverhoopt niet leverbaar is dan wordt uw order toch door ons verzonden om vertraging in de uitlevering te voorkomen.
    Wij nemen via e-mail uiterlijk een werkdag later contact met u op om u te informeren welk product op moment van verzenden niet leverbaar was.

    U heeft dan keuze uit de voor u meest prettige opties:
    - Terugbetaling van het product dat niet leverbaar was.
    - Het ontvangen van een tegoedcode t.w.v. het niet leverbare product. Deze tegoedcode kunt u bij uw volgende bestelling online inwisselen.
    - Indien het gaat om liquid: het kiezen van een ander smaak en/of sterkte liquid. Deze wordt uiteraard geheel kostenloos voor u nagezonden.


Bedraagt de totale waarde van uw order € 42,50 of meer en heeft u voor verzending via GLS Pakketpost gekozen?

  • Dan verzenden wij uw bestelling geheel GRATIS via GLS Pakketdienst.
    Aan het eind van de dag ontvangt u via email uw trackingcode. Met deze code checkt u eenvouding online wanneer uw zending wordt afgeleverd. 
    In de regel wordt uw bestelling de volgende werkdag bij uw aangeboden door GLS. (Hierop kunnen wij echter geen garantie geven omdat GLS een verwerkingstijd van 1 tot 2 werkdagen hanteert.)
    Uitzondering daarop zijn bestellingen die op vrijdag worden verzonden; GLS levert niet op zaterdag waardoor u in dit geval uw pakket op de eerstvolgende werkdag krijgt aangeboden.

    U bent niet thuis op de door GLS opgegeven afleverdag?
    Maak dan gebruik van de Flex Delivery Service van GLS!
    Met deze service kunt u - kosteloos - een alternatieve afleveroptie selecteren:
    - Afleveren op een andere datum.
    - Afleveren bij bewoners in uw straat op het door u opgegeven huisnummer.
    - Afleveren bij een GLS Pakketshop naar keuze: u bepaalt zelf wanneer u de zending ophaalt.

    U dient uw keuze vanzelfsprekend wel tijdig kenbaar te maken: dit kunt u tot 23:59 uur doen, zodra u uw trackingcode heeft ontvangen. 

Let op:
Wanneer -om welke reden dan ook- GLS uw bestelling niet bij u aan kan bieden, neemt u dan a.u.b. zo snel mogelijk contact met ons op.
Hiermee voorkomt u dat GLS uw pakket aan ons retourneert. Wanneer GLS uw pakket aan ons geretourneerd heeft omdat het niet afgeleverd kon worden zijn we genoodzaakt nogmaals verzendkosten in rekening te brengen om uw pakket opnieuw aan te laten bieden.

GLS levert niet aan postbussen of DHL Pakketshops.


Bedraagt de totale waarde van uw order minder dan € 42,50?

  • Dan wordt uw order via PostNL brievenbuspost verzonden.
    In de regel ontvangt u uw bestelling de volgende dag, uitgezonderd zon- en feestdagen.
    (PostNL bezorgt niet op maandag.)

 

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?

  • Heeft u gekozen om uw bestelling via GLS Pakketdienst te laten bezorgen?
    Check dan eerst uw email om via de toegestuurde trackingcode de status van uw pakket te bekijken. Wanneer u er niet uitkomt dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen en kijken we voor u na waarom uw bestelling nog niet afgeleverd is.
  • Heeft u gekozen om uw bestelling via PostNL te laten bezorgen?
    Dan is uw bestelling via brievenbuspost verzonden en heeft uw zending geen trackingcode. PostNL levert geen post af op maandag. Wanneer uw bestelling op vrijdag door ons verzonden is dient u rekening te houden met het feit dat de eerste afleverdag op dinsdag is.
  • Voor beide bovenstaande verzendmethodes geldt dat u zelf verantwoordelijk bent voor het opgegeven van het juiste afleveradres. Wanneer uw bestelling om die reden niet afgeleverd kan worden of onverhoopt kwijtraakt bij PostNL of GLS dan komen de kosten die daaruit voortvloeien voor uw eigen rekening.


Waarom zit er geen pakbon of factuur bij mijn bestelling?

  • Omdat we op die manier papier uitsparen en daarmee het milieu een klein beetje kunnen ontlasten.
    Wanneer u uw factuur nodig heeft dan kunt u deze via uw klantaccount inzien en eventueel printen.

 

Wat zijn de PostNL levertijden in het buitenland?

  • Zie het aantal werkdagen in onderstaand overzicht. De overkomstduur van een zending is afhankelijk van het land van bestemming.

    Europa Standaard:
    België: 2-3 werkdagen
    Duitsland, Frankrijk: 3-7 werkdagen
    Engeland: 5-7 werkdagen
    Overig Europa: 6-8 werkdagen

    Buiten Europa:
    8 -15 werkdagen

    Pakketten kunnen door douane-afhandeling vertraging oplopen.

 

*) Levertijden zijn gebaseerd op de normale verwerkings- en levertijden die door PostNL of GLS gehanteerd worden.
U kunt hierop geen aanspraak maken wanneer er vertraging in de zending optreed veroorzaakt door PostNL of GLS.
Wij hebben geen enkele invloed op de verwerking en/of afleveringssnelheid van de door ons aangeboden poststukken of pakketten.